Arkadaşlar öncedende kabızlığım vardı ama hamile olduğumdan beri çok daha zorlanıyorum kaç günde bir çıkıyorum tuvalete zorla yapıyorum makatta yırtılmaya bile sebep oluyor doktora söylemiştim bir şurup vermişti ama bir süre kullandjm pek etki etmedi bıraktım nasıl geçecek makatım sonrası çok acıyor gebelikten dolayı mı acaba