Ocakbebegi Selamlar kızlar 31+5 deyiz sonlara yaklaşıyoruz. Kız olursa isim hazırdı zaten Asude olsun istiyorduk. Yanına Nil’de koysak mı yoksa Asude tek mi olsun çok kararsızız. Sizin fikirleriniz neler?
nrdmt Ocakbebegi bence iki ismide çok seviyorsanız ikisinide verin. Tek isimle seslenebilirsiniz yinede. Hem çocuğunuz sonradan hangi ismi kullanmak isterse onu kullanır. Nil zaten kısa bir isim
myavocado Ocakbebegi ben genel olarak iki ismi seviyorum, hoş buluyorum. Asude Nil de çok uyumlu ve güzel geldi kulağıma, bence iki isim olsun 😊
Ocakbebegi Tuliy5 çok teşekkür ederim 🙏🏻 Nil ismi de çok hoşuma gidiyor ama dilim de h Nil’e gitmiyor hep Asude diye alıştım. Çok kararısızım 🫠❤️
Ocakbebegi nrdmt çok teşekkür ederim 🙏🏻 gerçekten çok kararsızım bir de oğluma da tek isim koydum ona haksızlık mı olur acaba diye de düşünüyorum bu sefer :/