Folidoce kullandım özel muayeneye gittim doktor vermişti. Tekrar başka özel hastaneye gitmek zorunda kaldım decavit falan vardı onları kullanma 4. Aydan sonra veriliyor o ilaçlar ağır gelir folidoce kullan sadece demişti. 3 ay folidoce kullandım 400 mg hem diğerlerinde çok az var folik asit