Leyli_gul Kızlar bir sorunum yok ama göbek deliğim ve sağ tarafı dokununca ağrı hissediyorum ayrıca iki gündür çok nadir hareket ediyor bebeğim neden olabilir korkuyorum 31+2 haftalığız
melike180423 Leyli_gul gobek deligim benim de aciyor 36+3 haftaligim normal diye biliyorum ama hareket azligini bi doktoruna soyle bence
Mery6619 Leyli_gul agri konusunda bi bilgim yok ama drum 32haftalikken saatte 2hareket hissedersen korkma dedi hafif kimildamalarida hareket say dedi. Tatlı bisiyler yiyip sol tarafınıza yatin
melike180423 Leyli_gul arayip sorma sansin varsa oyle yap kotu dusunme gunde 10 hareket diye biliyorum o kadar ediyorsa sorun yoktur
Leyli_gul Mery6619 öyle yapıyorum ama geçen haftaya göre çok az hareket ediyor hani o kadar oynak çocuk bir anda ne olduda az hareket etmeye başladı anlamadım
Mery6619 Leyli_gul artık büyüdükleri için yerleri daralıyor benim bebeğim de dün çok hareketliydi bugün az hareket etti. Icinize sinmiyorsa bi nstye gidin
Yaseminmur26 Daha bugün ebe hareket azlığı hissedersen doktora gidiyorsun demişti bana bence bir gitmen de fayda var canım hem kafan rahat eder