Aycicegi_ Cansuuuh Sezaryenden sonra doktorum cerrahi korse önermişti ben memnun kaldım 40 gün kadar kullandım sonra sıcaklardan dolayı kullanamadım. Organlarımı toparlıyor gibi hissediyordum
ikibebeliannis Cansuuuh tabi ki normal doğum yaptım doktorum kullanabilirsin dedi ikinci gün direk başladım hiç doğum göbeğim kalmadı günde en az 5-6 saat taktım altına termal tayt giydim üstğne korse çok güzel olmuştu fiziğim Sonra bogazımı tutamayıp kilo aldım ama doğum göbeğim kalmadı
Bergamot Cansuuuh lohusa korsesi biraz kapitalizm.. Hamileyken kilo alırsanız doğum sonrası göbek kalır tabi ki. Kiloyu verdikçe göbek de gidiyor. Ben kullanmadım. Doğumdan bir ay sonra karnım dümdüz eski haline döndü.
Ayserturk İlk gebeliğimde kullanmadım şimdiki aklım olsa kullanırdım. Bence mutlaka alınması gerekiyor. Allah nasip ederse bunda kullanacağım. Kesinlikle kullanan ile kullanmayan arasında fark oluyor
Elifffk0 Ayserturk marka olarak hangisini tavsiye edersiniz yada internetten ne diye alınır İlk defa bende alacağım Öneriniz benim için önemli 🤗
Ayserturk Elifffk0 hiç araştırmadım. Komple giyilen biraz zor gibi. Sadece göbeği saran kuşak gibi olsa sanki daha iyi gibi
ikibebeliannis Nazsuuu ben yurtdışından almıştım burda yaşıyorum ama farketmiyor Trendyol lohusa korseli yazarsanız yorumu en gazla memnuniyeti olanı alabilirsiniz