Kızlar merhaba 🤗 14 haftadayım öğrendiğim ilk günden beri karnım aşırı sıkışıyor oturamıyorum nefes alamıyorum, ilk kızımda böyle olmamıştı🫤 birde sağ bacağıma kramp giriyor bu haftada erken diyilmi? Doktora gidicem salı günü ulaşamadım kendisine bir bilgisi olan varmı?