rumisam Etiketleri sök dediler bende oturdum söktüm sonra farkettim ki kıyafetide sökümüşüm pijamaların popo kısmı delik ustlerin kenarları napcammmmm
_mavii_ rumisam o oluyo maalesef, etiket ve kıyafet için ayrı dikiş atmadıklarından. Bende de oldu, söktüğüm kısomları dikip öyle yıladım
Enfal_06 rumisam imkanının varsa terziye götür çok renkliyse eğer ipleri renk renk ipleri var onların
rumisam Mlsaa99 ayy nasıl dikeyim hepsi renk renk o kadar ipim yok sadece siyah var evde belli olur mu siyah olduğu dikersem hoff yaaa
Cnhavva rumisam bisey olmaz kiz dik gitsin ince dikersen disardan dikis gozukmez internetten dikis tekniklerine bak kucuk etiket alani zaten acilmadan dikersen bisey olmaz
Enfal_06 rumisam ay mahalleyse oturduğun yer kendin diksen daha iyi bilirsin insanları her şeye bişey bulup dalga geçerler tanıdık bi yer olmasaydı götürebilirdin hepimiz insanız istemeden bişeyler yapıyoruz