Ebruyi çok zor bi karar buna iyice düşünüp kendiniz karar verin ,bu gibi durumlarda doktor dısında yaptır yaptırma denmemeli cunku allah korusun kimse ne olucagını bilemez bebek söz konusu..Bence kendi doktorunuzla bidahaki görüşmede tekrar konusun kararsıızm yaptırmazsam bebeğimi yada kendimi riske atarmıyım açlık kan şekerine bakarak devam etsek olurmu diye zaten o an olabilir yada bence yaptır ama sen bilirsin gibi bişey söyliycektir..