ssevilmommy yeni_anne2 kaburga batması gibisiyle eger çok yemek yemekten ve gazdan dolayı oluyor. İlk oglumdada çok çektim bundada🥹 hatta bazen uyuşur gibi olurdu nefes alamazdım yürürdüm sürekli oturmak işkence gibi gelirdi.
Hediye42 yeni_anne2 kulunç olur , kemiklerin artık genişliyor olabilir ,gaz sancısı olabilir herşey olabilir stres yapma magnezyum kullan
yeni_anne2 İkııı saattir işaretledim yerde agrı varr sag taraf oluyor karnımımn 20 haftalik hamileyim
yeni_anne2 Pnrrr gebelık zehirlenmesi falan diye okudum ondan korkutum ama rahmin büyümesi ve gögüs kafesin genısşlemesı diye varr birde