Fatmadali Merhaba kızlar Kocaeli İzmit’te Konak Hastanesi Gülçin hanım da takipliyim çokta memnunum 17+2 olduk şimdi detay ultrason zamanı yaklaşıyor konakta Kazım bey varmış ama 5.000 tl dediler daha uyguna gidip memnun olduğunuz bi yer var mı ? Yada Umuttepe de var mı biliyor musunuz ?
ilknurr98 Fatmadali Ben de Kocaeli’de oturuyorum canım. Gölcük Medar Hastanesine randevu aldım Adem Bey’e 2800 tl ücreti.
aysegul2812 Fatmadali bende Eylül ayında Gölcük medar da İzzet şahin e gitmiştim o da 2800 TL idi. Baya uzun baktı CD ve renkli ultrason da verdi biz memnun kalmıştık kendisinden
Meryoss Fatmadali medikalparkta perinatoloji uzmanı Betül yakistirana yaptırmıştim çok iyiydi ama doğumum Gölcük medarda oldu orda da İzzet bey var işinde çok iyi tavsiye ederim
Fatmadali ilknurr98 bende 16 yada 22 Kasım diye düşündüm bakalım muhtemelen bende oraya gelirim Umuttepe’de bulamazsam
Nurtanesi89 Benim yarın detaylı ultrasonum ve aşırı heyecanlıyım bebeğimi göreceğim için. 22 hafta dayım bende 🥰İstanbul da olduğum için doktor bilgisi size yaramaz, uyku zor tutar beni herhalde 🥹 bu gece…
Fatmadali Nurtanesi89 ayy çok heyecanlı dmi ya bende kalp atışına giderken ve 13. Hafta artık şekli belirginleşmiştir görücem diye çok heyecanlanmıştım 🥰
ilknurr98 Fatmadali evet Umuttepe’de de çok sıra var demişti ordaki doktor bunun fiyatı uyguna geldi aldım ben de hemen
Fatmadali ilknurr98 ben tüp bebek sürecimi de Umuttepe de geçirdim çok memnun kalmıştım o yüzden orayı düşündüm birazda ama bakalım artık nasip 🤷🏻♀️ çok teşekkür ederim bu arada 🥰
Fatmadali aysegul2812 teşekkür ederim 🙏🏼 galiba bende medar a gelicem bayaufark varmış ve memnuniyette iyi gibi
aysegul2812 Fatmadali önerim eğer gidebiliyorsanız sabah saatlerini tercih etmeniz biz iş çıkışı gitmek durumda kaldık ve çok beklemiştik tek sorun buydu içeri giren hasta uzun süre durduğu için aksamalar oldu
Fatmadali Meryoss konakta 5.000 de Medikalpark 6-7 olmuştur diye tahmin ediyorum ya orası çok paracı geliyor bana ama izzet bey makul gibi teşekkür ederim 🙏🏼
Fatmadali aysegul2812 aa iyi ki söylediniz çok teşekkür ederim 🙏🏼 sabah olarak alayım bende sabırsız eşimin çenesini çekmiyim bide 🤭😂