Mnk00 36+3 teyim erken doğum riskim var ilaç kullanıyorum yatıyorum. 37 de doğumun olacak sizlerde durum nasıl?
Dicle06 Mnk00 ben de 36+4 deyim çarşamba günü kontrolüm var 13 aylık da kızım var yoruluyorum ister istemez derin bir uykuya ihtiyacım var 🙁
Cems01 Mnk00 su gibi doğumunuz olsun inşallah 🙏 ben de 36+3 teyim, 37+5 te kontrole gideceğim doktor duruma göre doğuma alabiliriz dedi. İri bir bebek haftasına göre bir iki hafta önden gidiyor hep, bakalım nasıl olacak
rumisam Mnk00 bol mide yanmalı nefes daralmalı geçiyor bu hafta sancı mancı bişi yok gelmeye niyeti yok dedi en son doktor 40 görürsun dedi😂ama ben doğsun istiyorum artık yoruldum😩
Zg99 Mnk00 36+1 oluyoruz 30 dk sonra 🌸 sağ kasık ağrım var onun dışında şükür ki güzel geçiyor normal doğum düşünüyorum hayırlısıyla inşallah 🙏 sağ salim kucağımıza alırız
Mnk00 Dicle06 3 yaşında oğlum var izine çıktım Allah’tan kreşe gidiyor ama yoran bir çocukta diyemem şimdi oğluma☺
Mnk00 Cems01 inşallah sizinde güzel geçer çarşamba gittim 2.850 dedi kilosuna 37de alalım demişti cuma günüde sancım başladı 37yi tamamlamayı bekliyoruz
Mnk00 rumisam ayy ne kadar kalırsa okadar iyi şuan 1 gün daha kalması için dua ediyorum valla. O mide yanmalarını atlattım şükür
Dilo_ss Bizde 36+2yiz bizde de iyi şu anlık yalancı sancılarımız gece huzursuzluklarımız var ama herşey yolunda
Beyzy 36+3teyim bende, hareketleri azaldı ve göbeğimin mide kısmı baya rahatladı. Geceleri zor uyuyorum 🥹 Doğumla ilgili doktorum henüz bir şey söylemedi. Kız bebek 40 haftayı bekler mi bilmiyorum
Cems01 Wg12 aslında benim önden gittiği için değil de başından bu yana vajinal doğum plânladığımız için 4 kiloyu geçmeden doğumu başlatma ihtimali var. Eğer kilosu daha düşük olsaydı bekleyecektik. Gerçi henüz net de değil haftaya kontrol sonrası netleşecek doğum. Siz de hiç endişelenmeyin doktorunuz en iyisini bilir ☺️
HafizeVrr Mnk00 bende 36+3 deyim gece uykularım yok ara sıra anlık adet sancısı ve bel ağrısı geliyor sonra birden gidiyor. Doktor çatı muayenesi yaptı ama normal mi sezeryan mı olayım karar veremedi. 37. Haftada tekrar muayene edecek bakalım. Başı 2 hafta önde gidiyor o yüzden sezeryan der mi bilmiyorum. Sezeryan olursa 38. Haftada alıyorum dedi.Nefesim daralıyor midem sabahları inanılmaz derecede yanıyor ama sona geldik olacak bu kadar☺️
Wg12 Cems01 evet banada sordu vajinal doğum istediğimi söyledim tabi kısmet hangisi Doğru olacaksa o an Oda iri dedi 38 39 un üstüne çıkamayız dedi bana
Cems01 Wg12 aynen öyle biz ne kadar plan da yapsak bebişler ne zaman isterlerse ve nasıl gelmek isterlerse öyle geliyorlar 😊 sağlıkla kavuşalım bebişlerimize gerisi hiç önemli değil 🫶🏻