Nazli_3009 o haftalarda bende de olmuştu. Hiçbir şey ısırmıyordu ama bacaklarım özellikle çok kaşınıyordu ve genelde geceleri oluyordu. Kurdeşen gibi kabarıklık oluyordu ama sonrasında geçti. Normal diye biliyorum hormonlardan ötürü. Doktoruma da danışmamıştım. Ne olduğunu bilmiyordum ama dediğim gibi geçiyor diğer haftalarda. Tabii çok rahatsız ediyorsa doktrunuza danışın