Hamis354225 3 ay olacak doğum yapalı. Arzu hanıma gidiyordum. Arzu hoca kesinlikle ilgili ve çok bilgili bir hoca ben çok memnun kaldım. Doğum zamanında da ameliyat ekibi çok iyiydi özellikle anestezi doktoru.benim bebeğimin boynuna kordon dolanmıştı ve hareketleri aşırı azdı o yüzden aniden doğumum oldu çok korkmuştum ama hiç korkacağım bir durum yokmuş . Bakımım da çok iyi yapıldı temiz bir hastane. Bu arada benim 32.hafta açılmam vardı 3 gün yatışım oldu o ara yine memnun kaldım hastaneden . Fiyat 40 bindi. Eylül de doğum yaptım. Bebeğim bir hafta küvözde kaldı ama doğum paketinin içinde olduğu için küvöze para vermedik