Buketelvr Saçım siyah açık kumral 8.0 boya aldm sizce hangi renk çıkar ortaya siyahın üstüne sürsem 🤣
Melosum34 Buketelvr ben biraz açıcı kullandım saçıma rengi açıldı az bisey üstüne şarap Kızıli yaptım 2 ay arayla müthiş oldu :) simsiyahti saçım
aslcnr Buketelvr kuzu kaç haftalık gebesin ben 14 den sonra boyadım dr izin verdi organik boya ile. Benimde saçım siyah ve beyazlarım çok o yüzden.
2pembikeller1 Buketelvr yani güzel olmaz çok amatörce görünür açıkçası bekarken kuafördüm. İstediğiniz rengi tutturmak için açıcı şart. Yoksa hani diyorlar ya kına yapılmış gibi ya öyle bi kızıl olur saçınız açılmaya yatkınsa turuncu bakırımsı bir renk olur
2pembikeller1 Buketelvr değil mi? Biliyordum. Saçınız zor bir saç demekki yoksa turuncumsu olurdu. Umarım içinize sinmiştir
Buketelvr 2pembikeller1 bende anlmadm saçıma.hic boya sürmemiştm o yuzdenmi ki turuncu olması iyi bsymiydi
2pembikeller1 Buketelvr hayır saçınızın açılmaya ve boya tutmaya yatkın olduğu anlamına gelirdi kolay bir saç olduğu anlamına gelirdi
2pembikeller1 Buketelvr açıcı olsun olmasın o kızıllık kalır maalesef 1 ton değişir rengi. Açıcı olsaydı eğer boya aktıkça açıcı sonrası renge dönüşmeye başlardı
2pembikeller1 Buketelvr hayır kendi saçın geri gelmez boyalar oksidanla kullanıldığı için oksidanda 1-2 ton saç açtığı için eski rengine dönmez