tgbkartall 27+3 erkek bebek kasıklarımda ağrı oluyor sanki adet olacakmışım gibi ara ara da bir anda sancı vuruyor hareket edemiyorum normal mi yaşayan var mı aranızda bu 2. Gebeliğim ilk doğumum sezeryan oldu