Kızlar 37 deyim ben. Bu zamana kadar akıntım hep beyaz olmuştu. Hani peçeteye sildiğimde de şeffaf olurdu sarımtırak olmadı hiç. Bugün ilk defa hafif sarımtırak akıntım oldu. Nişan değil biliyorum ama doğumun yaklaştığına mı işaret sizce??? Normal bir durum mu biraz heycanlandım çünkü iki gündür hafif regl sancım da oluşmaya başladı. Bebek bugün özellikle çok kasıldı falan. Bilmiyorummm