Nagihan111 merhaba canım bende de dün değil önceki gün oldu açık kahvemsi. Doktorumu arayıp söyledim nişan olduğunu söyledi kan rengi yoksa acil gitmene gerek yok. Herkeste ayrı renk olabiliyor hafif turuncu belki pembe belki kahve veya beyaz. Korkma hazırlıklı ol. Haftan da dolmuş zaten. Sancıların sıklaşırsa veya suyun gelirse mutlaka git Doktorum bana öyle söyledi. Bebeğin sana haber verdi. Hazırlan anne diyor.😘❤️Allahım kucağına sağlıkla aldırsın inşallah bir avazda doğurursun 🙏