Srp daha dün ordaydım eşimin dayısının kızı orda doğum yaptı gerçekten çok güzel bir hastane doguma giren doktor belki 3 kere anneyi ve bebeği görmeye geldim harika bir hastane doktorları hemşiresi asistanları herşeyi çok güzel gerçekten benim hoşuma gitti kontrole başka bir hastaneye gidiyorum ama doğumu orda düşünebilirim 😊😊