kızlar merhaba, 36+3 haftalık hamileyim bugün belime ara ara ağrı girip çıkıyor düzensiz ayağa kalkınca geçiyo oturunca şiddetlenip geçiyor uzanınca dakikalık ağrı giriyor çıkıyor sonra kasık bölgeme ince sızı gibi ağrılar girip çıkıyor çok kısa , sıcak su torbasıyla geziyorum ve afedersiniz makat bölgemde tuvalete gidince acı baskı hissediyorum hiç kabızlık yaşamadım aksine çok tuvalete gidiyorum, böyle dogum sancısı başlayan oldu mu hastaneye gitmeme gerek var mı dogum böyle mi başlıyor