Evet kızlarrrr 16+5 olduk bebişimizin cinsiyetini öğrendik. Kızımız oluyor. Bu sene erkek senesi diyorlardı. Çevremdekiler hep erkek bebek doğurdu. Onca erkeğin arasına bi prenses dünyaya getireceğim Allah izin verirse 😍 Sizin cinsiyetler belli mi? 🥹