Hayalimsin Daha cinsiyet belli değil ama kız olduğunu hissediyorum.. ☺️ İnci nasıl bir isim sizce fikrinizi almak istedim 💕
_mucizem_ Hayalimsin ayyy ben de inci istiyorum aslında kızım olursa çoooook naif 🥰 inci veya duru hayal ettim hep 🙈
Hayalimsin Bhrdnz evet bende öyle düşünüyorum cok hoşuma gidiyor inşallah kız evladım olur inci koyarım ismini amin😇🤲
zeynopella Çok güzel bir isim kuzenimin kızının adı da İnci. Aynı İnci gibi bir kız çok güzel çok tatlı. 🥰
Beyzos2306 Kesinlikle inci çok güzel ama ben eşimi ikna edemedim doğa son kararım dedim ama kesinlikle inci vermelisin
Dilarabozdemir Hayalimsin coo naif bence kızımın adı Şifa 🌸 2. Ye hamileyim kız olsaydı İnci istiyordum ama nasip erkemiş
Asdfgh122 İnci çok tatlı bir isim. Duru doğa derin bunlarda çok zarif geliyor bana. Benimde kızım olacak inşallah Eylül koyacağız💗