Kızlar 2 gebeliğimdede 3 aydan sonra bir kaşıntı başlıyor böyle yolluyorum taraklarla kanatana kadar kaşıyorum özellikle geceleyin daha şiddetli şekilde artıyor 2.bebeğimi bundan dolayı 8 aylık doğurdum acil sevkle benim gibi olan bunu yaşayan buna bir çözüm yolu bulan varmı başlamadan önlem almak istiyorum