Gzmel Kızlar 3 ayımı atlattım Allaha şükür ve benim açık saçımı boyamam lazım malesef 3 aydan sonra boyayan varmı?
PinkBerryy Gzmel Benim de sarı saçlarım 9 senedir 5 aydır boyamıyorum. Benim doktorum önermiyor prof kendisi. Boyamıyorum ben de.