Sevgiiss Kızlar testler negatif kan vermedim vermeyi düşünmüyorum olsa idrarda çıkardı hiç böyle gecikmezdi neden böyle oldu bilmiyorum . Emzirmeyi bıraktım bu ay acaba o mu hormonları bozdu
Erkekannisi2 Sevgiiss canım bende aynı senin gibi emzirmeyi bıraktım en son 16 eylulde oldum , emzirmeyi kestıgımde 13 gün gecıktım , hastaneye gttım regl geldi , neyse normal oldum sütüm de kesıldı bu ay 16 ekimde olmam lazımdı yine olmadım 4 gun gecti
Prenses27 Sevgiiss bende emzirmeyi bıraktıgmda adetim gecikmişti 6gün ona yordum ama meğersem hamileymişim 😅 idrarda çıkmadıysa sizinki emzirme sonlandırmadan dolayı olmuştur 😊
cauuv1 Sevgiiss bende en son 15 eylülde regl oldum 5 gün geciktim testler kan vs hepsi negatif şişkinlik var ama regl olamıyorum
Erkekannisi2 Prenses27 canım bende 2 ay oldu keseli , ilk ay gecıktı geldi 13 gun sonra ama stüm kesıldı yani tamamen ama yine gecıktım , nasıl anladn hamile oldugunu
Prenses27 Erkekannisi2 belirtim falan oldu gibi geldi bana evde erken gebelik testi yaptım net bişekilde çıktı 🥹
Prenses27 Erkekannisi2 belirtim falan oldu gibi geldi bana evde erken gebelik testi yaptım net bişekilde çıktı 🥹
Erkekannisi2 Sevgiiss oyle canım ilk ay tammada ikinci ay ben yine gecıktım gidicem test negatıf cıkarsa
Senemsusi Kızlarr 5 haftalık hamileyim ama hiç belirtim yok :( korkmalı mıyım? Biyle olan varmıydı :(
Prenses27 Erkekannisi2 yok hayır yapmamıştım emzirmeden kaynaklı olduguna çok emindim çünkü 😅 sonra ablam yap bakalım dedi öyle öğrendim 😇
Erkekannisi2 Prenses27 ben yaptım cok cok silik cıktı , zor gorunuyor bakm yarın tekrar yapıcam cıkmazsa doktora cunku bu duzensizlik normal degıl
Prenses27 Erkekannisi2 sabah tekrarla canım olmazsa bi kandan baktır bence 🫶🏼 kafan rahatlasın hemde 😇