Kızlar affedersiniz bu ikinci gebeliğim 23 haftalık oldum bu bir haftadır başladı vajinamdaki kemik mi desem böyle çok ağrı hissediyorum adım atınca yada sağa sola dönünce varmı benim gibi bu ağrıları yaşayan normal mi neyden böyle oluyor ya günlük yaşantımı etkiliyor artık