Ebrugunesss 11 Ekim’de aşılama oldum bugün 9. Gün hiçbir belirti yok sadece 3. Gün kasık ağrısı oldu oda aşılamadan sonra genelde oluyormuş. Belirti hiç hisetmeden test yapınca gebeliği öğrenen oldu mu aranızda