vilanelle Merhaba kızlar, haziranda kürtaj oldum beş aydır çok düzenli adet oluyorum ama eskiden 6 gün olurdum şimdi 3-4 gün sürüyor, endişe ediyorum geçen ay doktora gittim bir sorun yok dedi acaba düzenim böyle kısa mı devam edecek?
Lavinyam06 Bende Haziran da kürtaj oldum 4. Adetimi olacam ilk adetim geç olmuştu o yüzden. Ama benimde hemen başlamıyor bir türlü çok az az başlıyor sonra çoğalıyor ama eskiki kadar yoğun olmuyor 6. Gün tamamen temizlenmiş oluyorum. Bu durum beni de korkutuyor yarın adet günüm bugün lekelenme var mesela. Eskiden lekeden sonra hemen sökülürdü şimdi öyle değil 😔