Gulsemin6155 Kızlar hamileliğimin başından beri ara ara kahverengi lekelenmem oluyor doktorla konuştuğumuzda düşük tehliken yok kanaman yok gayet iyi dedi ama bu kahverengi lekelenme neden geliyor olabilir bilgisi olan var mı
Havvabektas Gulsemin6155 bence doktorunuza değiştirin hiç bi lekelenme veya kanama masum değil bende yaşadım hemen iğne ilaç verildi düşük tehlikesi
Merve-dmr Gulsemin6155 canım bendede kanama alanı yoktu ama hamileliğim ilk başlarında lekelenmem oldu doktorum istirahat et bol su iç dedi ilaç felanda kullanmadım yattım ve geçti şimdi 26+4 düm çok şükür sende bol su iç ve yat inşallah geçer kısa sürede
_mucizem_ Gulsemin6155 canım bilemiyorum aynısı mı ama benim de 2 gündür pembe kanamam var. Hastaneye gittim iyice araştırıldı bebek iyi kanama alanı yok doktor şöyle bir yorum yaptı” rahim büyüdüğü için ufak kanamalar normal. “ dedi bana. 🤷🏻♀️
Ayse0575 Gulsemin6155 bazen sebebi bilinmeyen kanamalar olabiliyor. Eğer bebekte sıkıntı yoksa ve sende ekstra bi rahatsızlık yoksa panikleme. Bi arkadaşım hamilelik boyunca gördü o lekelenmeleri progestan falan kullandı ama kesilmedi şuan çocuğu 5 yaşında. İkinciye hamile onda da bi süre gördü sonra kesildi. Yani sebepsiz olabiliyor bazen. İçin rahat etmezse başka bir doktora görün istersen. Sağlıklı bir bebekse eğer adet gibi kanama görsen bile o bebeğe bir şey olmaz (doktorum dedi). Sağlıkla al kucağına inşallah
Gulsemin6155 Doktorum çok iyi doktor yıllardır tanıyorum doktorumu daha önceki düşüğümde de onunlaydım lekelenme oluyor asla anlamıyorum ama kesenin etrafında kanama felan yok düşük tehlikem yok anlamadım yaa
Havvabektas Gulsemin6155 bende öyleydim kanama yok lekelenme vardı sonra yoğun kanama geçirdim hastanede yattım
Gulsemin6155 Havvabektas hepte yatıyorum kalkmıyorum da 2. Ayımız bitti ama bir sebep bulamıyorum endişe de ediyorum galiba başka doktor a da gitmeliyim
Havvabektas Gulsemin6155 ben 16 haftalık kadar öyleydim hep yatarak gecirdim progestan hem hap hep iğne kullandım çok şükür atlattık 28+5 olduk inşallah sizde atlatırsınız
Gulsemin6155 Merve-dmr ay çok teşekkür ederim içim biraz da olsa rahatladı bende öyle yapacağım çok çok sağolun 🤍
Minyonannecik Bende aynıyım kanama alanı yok risk yok dedi ama fitil verdi önlem amaçlı 5.gun kesildi kanamam inşallah gelmez bidaha
Gulsemin6155 _mucizem_ ay öyle olsun da başka birşey olmasın çok sağolun kızlar gerçekten rahatlattınız beni korkum endişem karışmıştı birbirine
_mucizem_ Gulsemin6155 tabii ki yine de en doğru olanı doktor bilir. 2. Bi doktora görünmekte de elbet fayda vardır. Geçmiş olsun inşallah sağlıkla kavuşursunuz bebeğinize 💐
Tontonsu Şuan bende aynı durumdayım 5+4 üç gündür kahverengi lekelenmem var kese etrafında kanama yok önlem amaçlı progestan iğne ve kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. Kanama bitene kadar fitil kullan dedi. Sanki adet biterken ki lekelenme gibi
Gulsemin6155 Ayse0575 bende herhangi bir rahatsızlık yok ağrım felan hiç yok kaşık ağrılarım bile geçti hiçbiri yok cumartesi kontrolüm var az kaldı tekrar bakılacak
Mervealya1992 Gulsemin6155 lekelenme oldugun ragmen 28demi vurcaklar ? Bendede var kekelenme bende 28i beklıyorum ama bende sımdı plesenta rahme cok yakınmış yani previamı ne oymuş ından lekelenmem cok uzun sürüyprmus dusuk onleyıcı verdi hemen