2 iğneli aşılama, 2 tüp bebek denemesi. Hepsi başarısız oldu. Tüp bebekte transfer aşamasına gelemedik. İlkinde embriyolar ilk günden 8 hücreye bölünmüş transfer yapılamaz dediler. 2. Tüp bebek denemesi farklı bir merkezde yaptırdık ama bu kez ilk gün hiçbirinin döllenmediği söylendi. Sebepsiz infertiliteydi. Hsg temiz, eşimin spermiyogramları güzel. Kromozom testi verdik temiz, trombofili temiz. Sperm DNA hasar testi verdik temiz. Sorun nerede olabilir anlamış değiliz. Hakan Yaralı öneriliyor. Laboratuvarlarının çok gelişmiş olduğu söyleniyor, onları diğerlerinden ayıran özellik ne acaba deneyimleyen var mı? Daha önce hiç embriyo elde edemeyip Hakan hocada elde edenler var mı? 3. kez denersek Hakan hocaya gitmek var aklımda