Tugceelanaz Pastel 3 düzenli adet oldum öyle hamile kaldım Kürtaj olmuştum, o esnade rahim duvarı inceliyor . Adet olduckda kalınlaşıyor . Kürtaj olduysanız eğer 3 ay kesinlikle beklemenizi tavsiye ederim.