Bidemet öncelikle Allah kurtarsın, 3 gün önce mecburi sezeryan oldum iğneden bende cok korkuyordum sezeryandan cok korkuyordum ama iğne asla acıtmadı, 5 saniyelik bir sızı ile bitti gitti sonrası zaten hemen ayaktan uyuşukluk geldi. Hiç korkma kendini motive et geçip gidiyor çok kısa sürüyor