Amelıyattan en az ıkı sene sonra gebelık deusunebılırsın. Doktorum benı kesın olarak tembıhlemıstı. Suan tam kılo verme surecındesın ve mıden yenı yenı toparlanıyor. Sen kendını besleyemezsen bebegınde beslenemez. İyi düşün karar ver doktoruna sor. Tam ıkı bucuk sene sonra hamıle kaldım suan bıle zorlanıyorum 8. Ayımdayım hala kusuyorum ve dogal olarak bebegım ne durumda dıye dusunuyorum