myangelson oo maşallah harikasın ben maksimum 2 lt içebiliyorum. 4 lt çok iyi cidden
Gebelikte de en kötüsü çünkü kafana göre ilaç kullanamıyorsun inşallah en yakın zamanda geçer canım 🤲🏻🌸 Yaa Diyarbakır’ın neresiydi😂 eşiminde 5.yılıydı aslında gidebiliyorduk fakat 1 sene uzatma verdik biraz daha para biriktirelim diye seneye haziranda kaçıyoruz inşallah hayırlı bir yere çıkar 😂❤️