HazelSeren Kızlar biz 17+5 olduk 18 haftalıkken randevumuz var uzun aradan sonra yıne ve yenıden bebişi görücem😌 15 haftada erkek denmişti bakalım 18 de ne dencek ona göre alışverişe başlıcaz😍 siz neler yaptınız cinsiyet öğrenip değişen oldumu hazırlıklar ne durumda 😌🙏
Baby_B HazelSeren 18+1 deyiz❤️ Nasipse martta dogumum Cinsiyeti henuz bilmiyoruz Persembe gidicem ogrenirim insallah Cinsiyeti bilmeden hazirlikta cok yapilmiyor Minik minik zibin biberon ile basladim
myangelson HazelSeren cuma günü artık kesin olarak erkek denildi değişmez diye düşünüyorum 😅 18+4 haftaligiz 19+5 de detaylı randevusuna gideceğim devlete hazır bulmuşken alayım dedim 😅
yeni_anne2 HazelSeren 20 hafta olduk bizde 😊🥰 bir hafta sonra detaylıya gıricez hayırlısıyla inşallah ıyıı sonuçlar alırız cinsiyet kız dendi detaylı da degisir mi bilmiyorum 😂😂 ama alıs veris yaptimm birazz hayırlısı bakalimmm saglıklla gelsinler
seyma0661 HazelSeren 19.haftadayız cinsiyetimiz kız 🥹 21.haftada detaylı ultrasonumuz var özleştik epey 🙈 ama bu süreçte ağır grip olduğum için kanımda enfeksiyon çıkmış yarın için devlete randevu aldım insallah bebişim iyidir 🥺
HazelSeren myangelson 20 24 arası detaylı erken almışsın bende 20 haftalık oldugum tarıhı hesapladım randevu vardı ama almadım bılerek 22 23 te gıtmeyı düşünüyorum yüzünü daha guzel görebılmek için 😀
myangelson HazelSeren 18-24 arası oluyor detaylı erken değil ayrıca 19+5 20. Hafta bitmek üzere oluyor zaten 😅 benim önceki hamileliğim riskliydi 19-20-21 haftalarda sıkıntı yaşadım hem o yüzden gitmek istiyorum hem de devlette randevu bulmuşken gitmek istedim. Zaten perinatoloji ile ilerlemeyi düşünüyorum 22-23 gibi tekrar giderim muayeneye planlarımda o var
HazelSeren yeni_anne2 inşallah hayırlı haberler alırsın canım bende 22 gıbı düşünüyorum detaylıyı bakalım😌
Sazenin 17+4 olduk biz de 🥰 iki gün önce çok kötü mide yanması yaşadım tüm gün 🥵 oğluşumun saçları çıktı sanırım 😅 kıyafet değil ama battaniye aldım bugün, indirim duyurularına link de bıraktım bakabilirsiniz baya uyguna geldi 🙂
momandchild Detaylı için perinatoloji bölümü açtı doktorum ama asla randevu bulamıyorum olsa bile parantez için detaylı usg yapılmamaktadır veya riskli gebeler için yazıyor ne yapacağım bilemiyorum
HazelSeren momandchild onu gıttıgın hastaneye sor ben sordum riskli gebelere al ben yıne yapıcam detaylıyı demişti sor gidince ona göre randevu al
seyma0661 HazelSeren teşekkür ederim valla iki canlı olunca daha ağır geçiyor sizde çok dikkatli olun