Arkadaşlar selam. Başıma ilk defa geliyor o yüzden size danışmak istedim 34 haftalık hamileyim . 2 hafta önce durup dururken oluştu hala çok şiş 2 tane var kaşıntı da yapıyor çok az ama kanama vs ağrı acı hiç yok kabızda değilim durup dururken neden oldu onu da anlayamadım doktoruma söylememe gerek var mı