Hiç bir şey olmaz benim gebeliğimde riskli ama ben bir amuda kalkmıyorum nerdeyse :)) o yüzden stres yapmayın kitap okuyabilirsiniz, müzik dinleyerek stresi kontrol altına alabilirsiniz yada ben çoğu zaman dua açıyorum dinliyorum çok iyi geliyor rahatlatıyor.