Kızlar 8 haftalık hamileyim, normalde bulantım yoktu dün yemekten tiksinme sonrası bulantım başladı. 4 kez felan öğürmem oldu ama kusamıyorum..
Daha sonrasında ishal gibi tuvalete çıkmaya başladım hatta şaşırdım ilk başlarda kabızlık vardı çünkü.
Bugün de midem bulanmıyor ama iyi gibi de değil gibi. Bağırsak hareketleri oluyor arada kıpırtı hissediyorum. Yine azar azar da olsa büyük tuvalete çıktım 3 4 kez. Ekstra karın ağrım da mevcut kasık gibi depil bölge olarak göbek deliği hizasında diyebilirim yukarı da yani
Gaz mı diyorum üşüttüm mü anlamadım. İnternette normal karın geriliyor metabolizma hızlanıyor demiş ama normal mi?
Normalde doktor sonraki hafta çağırmıştı kontrole 29 da gidecektim yarın gitmeli miyim ? Yaşayan var mı