Merhaba kızlar merak ettiğim bir konu var geçen sene 38+1 ile sezaryen doğum yapmıştım ve 4 ay sonra gebe kaldım Şuan bebeğim 13 aylık oldu ben ise 36+4 haftalık hamileyim uygulamaya göre son 24 kaldı yine sezaryen olacağım çarşamba günü kontrolüm var gün vericek 38 bitince alırız 2. Sezaryen olduğu için dedi de zaten ilk bebeğimi de 38+1 iken aldı her şey de normaldi kendisi karar verdi gününe ben anlamadım bunda da çok beklemeyiz 38 bitince alırız diyor benimle aynı durumda olan var mı acaba sizce ne zamana gün verir çok merak ediyorum bide tecrübeli anneler benim ilk sezaryenim rahattı ama 2. Sezaryen çok ağrılı olur diyorlar bu doğru mu iki çocuğuma da yetebilir miyim çok kaygılıyım