Evet gittim doktorun yanindan cikar cikmaz 2 hafta sonraya ramdevu al dedi 12 haftalik oluyorum 2 li test yapalim dedi doktordan ciktigim gibi mhrsden hemen 2 hafta sonraya rahsan hanima aldim randevuyu.. iceri girer girmez pozitif enerji cok bilgi gülec ve konusup bitirmiyor rahat iceride 15 dk felan kaldim yani bence ona gitmelisin. sabah 10 da randevu aciliyor rahsan hanimin hemen alirsin insallah. siz hangi doktora gidiyorsunuz ve kac haftaliksiniz 🤗