Esrakrc benden bebek isteyen annelere tavsiye regliniz gecikince yapın testi boş yere umutlanmamış olursunuz hiç test yapmadım ta ki reglim 1 gün gecikinceye kadar ve ilk testimde pozitif gördüm inanın öylesi daha kolay ve hiç acaba bu ay hamilemiyim diye takmadım hamile kaldığım ay eşim kesin hamilesin dedi daha neler ihtimal yok diyordum ama gerçekten hamileymişim 💜 belirtilerimi de yazayım sizlere reglime 1 hafta kala göğsüm şişti halkalar büyüdü gerçekten dokunamıyordum ve regli sancılarım başladı normalde pek sancı olmaz,regliye 4 gün kala baş ağrım başladı bilmeden 2 kere ağrı kesici içtim, reglime 1 gün kala da göbeğimin altında kahverengi çizgi belirdi.