Sevgili anneler dogumumu ikinci gününden sizlere yazıyorum insallah doğum bekliyen annelere de biraz moral olur ben 40+3 te doğum yaptım son iki üç gün hergun doktora gidiyordum bebegimun suyu sınırdaydi doktorum her an yatış yapacak suni sanci verecek diye hep korkarak gittim bir gün onceside suyum geldi zannederek gittim hastaneye doktorum bir ped verdi ve bütün gün akıntınin takip et bakalım renk değişecekmi dedi akşam olduğunda biraz renk degisimi oldu doktorum suyunda sızıntı var yarın sabah gel yatisini yapalım artık doğumu başlatmak zorundayım dedi beni aldı bir korku tabi neyse dedim vardır bundada bir hayır dedim evimi toparladım duşumu aldım ama hep dua ediyorum kendi sancım olsun diye neyse saat gece 2.30 oldu artik yatalım dedik bir anda belime ağrı girdi çok önemsemedim çünkü iki haftadır düzensiz sancılarım vardı eşim uyudu ben hemen uyuyamadım sonra aynı sancı bir daha vurunca ben kalktım takip etmeye başladım 15 dk bir geliyor bir saat sonra 10 dk 1 saat sonra 5 dk dustu bir anda hemen eşimi kaldırdım annemi çağırdım evde bir oğlum daha var çünkü hemen geldiler 5.30 6 gibi hastaneye gittik doğum başlamış hemen yatış yapalım dediler hemen odam ayarlandı (bu arada hastanin LDRP odası vardı orayı tuttu eşim sancı odası doğumhane gezmedim doğumdan sonra oğlumda hiç yanimdan ayrilmadi ) 4-5 cm açıklığım vardı ve sancılar sıklaşmaya başlamıştı son bir saatte beni baya zorladı ama saat 10:21 gece bir oğlumuz daha dünya ya geldi eşim odada hep yanımdaydı ve doğuma da girdi ben hep girmesinden yanaydim öylede oldu hastaneye gitmemle doğum yapmam 4.5 - 5 saat sürdü bir gece kaldık ve çıktık şimdi evimizde 4 kişilik aile olarak hayata devam ediyorum
Darısı tüm doğum bekleyen annelere bir nefeste kolay doğumlar olsun inşallah 🤲
Sormak istediğiniz sorular olursa cevaplayabilirim😊