Kızlar hamileliğimi ilk duyunca çok sevindim mutlu oldum istediğim ve beklediğim birşeydi ama şimdi çok farklı duygular içerisindeyim sanki hissiz gibi duygusuz gibi 🥺 nasıl olacak nasıl bi anne olucam yapabilecek miyim derken çok strese girip sanki olmasa mıydı acaba biraz dahamı bekleseydim diyorum 🥺🥺 aslında çok istiyodum yargılamayın lütfen