Asyakoz Arkadaşlar yarın nasipse 10 da sezeryan olacam benimle aynı gün doğuran var mı? Çok karışık duygular içerisindeyim sizler nasılsınız bunun üstesinden nasıl geliriz
Ilkaymom Asyakoz benim de sabah 8:30’da. Heyecanlı, kaygılı, stresli, mutlu ve korkuluyum. Bi yandan kızıma kavuşacağım bir yandan ameliyat olacak olmanın stresi 🥲
dlrbdrd Asyakoz valla benşmmde uygulamaya göre son 1 gün ama gelen giden yok Allah yardımcınız olsun sağlıkla alın inşallahh evladınızı kucağınıza
Maviss718 Asyakoz canım 2 hafta önce bende spiral sezeryan oldum hiç korkulcak birşey değil emin ol o an hissettmiyorsun zaten çıktıktan sonra ağrıların oluyor tabi ama aşırı dayanılmıcak kadar değil yürüdükçe açılıyor zaten ağrı kesici vuruyorlar bolbol yürü hiç strest olma 🥰
Asyakoz Maviss718 teşekkür ederim sağlıklı bir şekilde buyutün inşallah bebeğinizi darısı başımıza inşallah