_725gm Şimdiki aklım olsaydı bekarken paramı çar çur etmez altın alırdım 😂 sizler neleri yapar neleri yapmazdınız?
ASE6154 _725gm bende yatırım yapardım, kimse için kendimden ödün vermezdim birde düğün falan yapmazdım sade bir nikahla evlenirdim😊
Srp53 _725gm liste çok uzun reis. Ama farklı kültürden biriyle evlenmezdim hatta direkt evlenmezdim valla babacımla daha iyiydi yav 😆 neyse Kocacık da iyi bir insan hakkını yemeyim 😀 Çoğunun zaten evlenmek olur ama 🥹
Rbdrmx Şimdiki aklım olsaydı eşimle daha önce tanışıp daha çok yıllar birlikte yaşamak isterdim mm….♥️ Tek pişman olduğum şey sanırım maddi manevi herşeyi yaşadımmm
Kocamanailem_ Sanırım evlenmezdim. Eşimi seviyorum. Aramız çok iyi . Çocuğum sağlıklı daha ne isterim ama bazen evlilik boğuyor beni. 17 haftalıkta hamileyim. Çok yoruluyorum hep bi koşuşturma ile geçiyor günlerim kendime ayırdığım hiç bir an yok
_725gm Kocamanailem_ bugünlerin hepsi geçicek emin olun. Güzel ailenizle birlikte mutlu huzurlu bir ömür nasip olsun 🤲🥰
_725gm Srp53 farklı kültürler zor oluyor ya ama gerçi nasip şans aynı kültürden de sıkıntı çıkabilir 😂
Siyahzadee Srp53 ya bende farklı kültürden biriyle evliyim cidden öyle ne kadar kocamız iyi olursa olsun oranın kültürü yapısı aşırı boğuyor
Srp53 Siyahzadee valla öyle ya anlayamıyorum kafaları onlar sorsan da belki ben anormalim bilemiyorum. Ama zor yani. Neyseki ben kimseye uymayacağımı değişmemi bekleyenlere anlattım kabullendiler bir nebze. 30 küsür yaşındayım kimsenin kültürüne ayak uyduramam valla kendi kültürümde çok rahatım.
Siyahzadee Srp53 Çok haklısınız ve bu kadar sıkıntı yaşadığınızda göre sizde benim gibi doğuya gelin olmuşsunuz başka açıklaması yok😅
_725gm Nazo77 evet bekarlık sultanlık derler ama elhamdülillah ben eşimden razıyım Allahta ondan razı olsun 💚