Guzelanne56 Ben önümüzdeki ay herşeyi tamamlamayı düşünüyorum 28 haftalık şuan.İlk bezi, beşik,araba, kıyafet ve battaniyeleri var.Çok ertelemek iyi değil bence alayım bitsin kafam rahat olsun diyorum.Zaten gerekli neyse onu alıyorum ondanda olsun bundanda olsun kafasında biri değilim sınır koydum.Manuel süt sağma alacağım mesela yada set yerine birtane biberon lazım olursa diye doğumdan sonra diş tedavisi göreceğim o sebepten lazım olacağı için alacağım yoksa onları bile almazdım şuan.Yığmanın bir manası olduğunu düşünmüyorum.Gerekli olan şeyler alınmalı ihtiyaç oldukça herşey alınır zaten.