Benim de açlık ve tokluk durumunda, 9-5 , 9-6, 8-5 şeklinde hep. 2.gebeliğime hamileyim. Gebe olmadan önce de tansiyonum bu şekilde hep. Düşük tansiyonlu biriyim ama herhangi bir yan etkisi olmadı. Bazen enerjim aşırı düşüyor yerimden kalkamıyorum muhtemelen o vakitlerde daha düşüyor bu değerlerden mutlaka ölçeceğim o vakitler hiç ölçmedim çünkü.