Kızlar 32. Haftadayim ve dünden beri tansiyonum çok düşüyordu doktorumla görüştüm hemen hastaneye gitmemi söyledi büyük serum filan takıldı çok şükür kendime geldim bebeğim de iyi.. gebelikte tansiyon yükselmesi olmasın diye tuz kullanmiyordum ama şimdi de düştü.. dikkat edin kızlar tansiyon yüksekliği kadar düşüklüğü de sıkıntılı bı durum doktorum söyledi…