Mommerve hiç kullanmak istemezdim ama senin gibiydim günde 7-8 sefer kusardım be yesem çıkarırdım çalıştığım için zor olmaya başlamıştı 9. Hafta da tansiyonum 8/5 lere düşmeye başlayınca doktorum başlıyacağız dedi başladık kusmalar durdu ama bulantılar devam etti şimdi biraz daha azaldı bulantılarda ama 20. Haftadayım 😏 sana da verirse kullan insanlar kullanma diyor ilaç ama sen iyi olmayınca bebek ne kadar iyi olabilir ki çevremde çok kullanan var inşallah toparlarsın 3. Aydan sonra kesilir 🙏🏻