Kızlar ben iki gün önce test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim.Daha önce iki düşük yaptım ve ikisinde de göğüslerimde ağrı olmuştu,doktorum şu an yurt dışında ve göğüslerimde bir ağrı yok bu defa
Dış gebelik ya da kimyasal gebelik mi bu yaşadığım acaba