Ben de yarın 19 haftalık oluyorum ve hiç hareket hissetmiyorum. Bazen gece elimi karnıma koyup dinliyorum ufak atışlar, seyirme gibi şeyler oluyor sanki ama o da bağırsak hareketi, yada kendi kalp atışımdan kaynaklı olabilir bilemiyorum. Tam anlamıyla hissedemedim üstelik hiç kilolu da değilim. Normal olduğunu düşünüyorum. 20-22 haftalara kadar hissetmeyenler var okuduğum kadarıyla 🌸